ΒΟΗΘΕΙΑ

Είναι υποχρεωτικό να εγγραφώ για να παραγγείλω;

Όχι! Όταν θέλετε να αγοράσετε κάτι από το KOKETA.gr, δεν χρειάζεται να έχετε εγγραφή. Μπορείτε να εκτελέσετε την παραγγελία σας ως νέο πελάτη,  τότε το σύστημα θα δημιουργήσει αυτόματα έναν λογαριασμό για εσάς και θα σας στείλει τον κωδικό πρόσβασης στο email που έχετε εισάγει στην παραγγελία.

Ποιο είναι το μέγεθος μου;

Για να προσδιορίσετε το σωστό μέγεθος για εσάς, θα χρειαστείτε ένα μετρό ραψίματος. Κάθε προϊόν σε κατάσταση  „Γρήγορη παράδοση“  φωτογραφίζετε εκ των προτέρων για να  παρέχουμε στους πελάτες μας μέγιστη ακρίβεια στην επιλογή του. Με αυτόν τον τρόπο, θα είστε πάντα βέβαιοι ότι αγοράζετε ακριβώς αυτό που χρειάζεστε. Για να δείτε το πίνακα με τα δικά μας μεγέθη, πρέπει να κάνετε κλικ στον χάρακα δίπλα στο πλαίσιο μεγέθους (στα δεξιά της εικόνας του προϊόντος που έχετε επιλέξει ). Σε κάθε ένα προϊόν εκτός από το μέγεθος στην ετικέτα έχουμε αναφέρει σε ποιο μέγεθος αντιστοιχεί από το δικό μας πίνακα !

Πόσο κοστίζει η αποστολή;

Η παράδοση στο KOKETA.gr είναι εντελώς δωρεάν, ανεξάρτητα από την αξία της παραγγελίας.

Η ελάχιστη τιμή κάτω από την οποία δεν εκτελούμε παραγγελίες είναι:

  • Βουλγαρία - 18 BGN
  • Ελλάδα - 16 EUR
  • Ρουμανία - 60 RON

Ποτέ θα λάβω το δέμα;

  • Χρόνος παράδοσης για προϊόντα σε κατάσταση "Γρήγορης παράδοσης": 3 έως 6 εργάσιμες ημέρες *
  • Χρόνος παράδοσης για προϊόντα σε κατάσταση "Εκτεταμένης παράδοσης":  6 έως 12 εργάσιμες ημέρες *

*Ο χρόνος παράδοσης είναι κατά προσέγγιση και καθορίζεται κυρίως από τη διεύθυνση παράδοσης.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της "Γρήγορης παράδοσης" και "Εκτεταμένης παράδοσης";

  • Τα προϊόντα σε κατάσταση  „Γρήγορης παράδοσης“ βρίσκονται στην κεντρική μας αποθήκη και η παραγγελίες αποστέλλονται αμέσως προς τον πελάτη.
  • Τα προϊόντα σε κατάσταση  „Εκτεταμένης παράδοσης“ αποστέλλονται με κάποια καθυστέρηση  λόγω της μετακίνησης  τους στην κεντρική αποθήκη.

Εάν κάνετε μια συνδυασμένη παραγγελία που περιλαμβάνει και προϊόντα  Γρήγορης παράδοσης και προϊόντα  Εκτεταμένης παράδοσης, εμείς αυτόματα θα τα στείλουμε σε 2 ξεχωριστά δέματα για ταχύτερη εξυπηρέτηση. Η υπηρεσία είναι εντελώς δωρεάν.

Πώς να παραγγείλετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα;

Η αγορά προϊόντων ηλεκτρονικά σήμερα είναι πιο εύκολα από ποτέ. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε το σωστό προϊόν για εσάς και να πατήσετε το κουμπί "Προσθήκη στο καλάθι". Στη συνέχεια, η σελίδα θα σας μεταφέρει σε ένα νέο παράθυρο στο οποίο θα πρέπει να επιλέξετε "Παραγγελία" εάν θέλετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία ή αν θέλετε να αγοράσετε κάτι άλλο, κάντε κλικ στο κουμπί "Επιστροφή στο κατάστημα".

Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος ότι η παραγγελία μου θα εκτελεστεί;

Αφού κάνετε την παραγγελία,  οι συνάδελφοι μας θα επικοινωνήσουν μαζί σας για να διευκρινίσουν τη διεύθυνση  και να σας δώσουν την ευκαιρία για επιπλέον ερωτήσεις σχετικά με την αγορές σας, τότε τα προϊόντα θα παραδοθούν στο κούριερ, που θα παραδώσει όλα τα προϊόντα στη διεύθυνση που θα επιλέξετε.

Πώς μπορώ να ακυρώσω ή να τροποποιήσω μια παραγγελία που έκανα ήδη;

Αφού κάνετε κλικ στο κουμπί "Παραγγελία", μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα συγκεκριμένα τηλέφωνα στην ενότητα "Επαφές"  για να μας ενημερώσετε πως θέλετε να κάνετε αλλαγή στην παραγγελία η να την ακυρώσετε. Ο δεύτερος πιθανός τρόπος είναι όταν ο συνάδερφος μας επικοινωνήσει μέσω τηλεφώνου για να αντικαταστήσει το προϊόν που επιλέξατε με άλλο.

Πώς να πληρώσω τα προϊόντα που έχω παραγγείλει;

Προσφέρουμε τρόπο πληρωμής "Αντικαταβολή" - πληρωμή στο κούριερ κατά την παραλαβή της παραγγελίας.

* Για ορισμένα πιο συγκεκριμένα προϊόντα υψηλής αξίας, ενδέχεται να απαιτήσουμε μερική ή πλήρη πληρωμή μέσω τραπεζικού λογαριασμού.

Αν πάω καθημερινά στην δουλειά / το σχολείο, μπορώ να δώσω διεύθυνση γραφείου στην εταιρεία κούριερ;

Φυσικά!  Εάν δεν ευκαιρείτε να δώσετε την προσωπική σας διεύθυνση επειδή όλοι μέρα λείπετε από το σπίτι, δεν υπάρχει πρόβλημα να δώσετε μια διεύθυνση στην εταιρεία κούριερ από όπου μπορείτε να παραλάβετε την αποστολή σε μια κατάλληλη στιγμή για εσάς.

Πώς και σε ποια χρονική περίοδο μπορώ να επιστρέψω το αγορασμένο προϊόν και ποιος θα πληρώσει το κόστος;

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα αγορασμένα προϊόντα εντός 14 ημερών. Λεπτομερείς πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ενότητα Επιστροφές.

Μπορώ να δοκιμάσω το ρούχο πριν πληρώσω στο κούριερ;

Έχετε πάντα το δικαίωμα να επιστρέψετε το αγορασμένα προϊόντα  εντός δύο εβδομάδων από την παραλαβή, αλλά δεν επιτρέπεται να το δοκιμάσετε πριν από την πληρωμή.

Τι είναι ο κωδικός προσφοράς;

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον κωδικό προσφοράς και τον τρόπο χρήσης του  ΕΔΩ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies επειδή είναι σημαντικά για τη λειτουργία του. Επισκεπτόμενοι, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε το Γενικοί Όροι.